Multimediagroep

Dit is een groep kerkleden die met behulp van een nieuw ingerichte regietafel een beamerpresentatie verzorgt van de eredienst en deze vertoont op twee grote schermen in de kerk. Daarnaast wordt ook het beeld en geluid verzorgd voor de uitzending via de kerkomroep.

De multimediagroep heeft een vaste plaats ingenomen in onze zondagse eredienst. Naast de eredienst wordt de multimediagroep ook ingezet bij kooravonden en muziekuitvoeringen.

• Leden multimediagroep:
  • Himme de Jong ( coördinator )
  • Gea Krol
  • Henk Berends
  • Jaap Jelmer Top
  • Jan Hein Oskam
  • Jantien Loonstra
  • Jan Ymte Spriensma
  • Jelmer de Vries
  • Jessica Mulder
  • Wilkor Jan Top
  • Wisse van der Velde
  • Jord Delies

Informatie bestemd voor een beamerpresentatie moet worden gestuurd naar het volgende emailadres:
liturgie@pkn-grootegastsebaldeburen.nl
Ook ruiling/wijziging van ouderling van dienst, lector, organist e.d. doormailen naar dit emailadres. De dienstdoende beameraar haalt vervolgens alle informatie, bestemd voor de presentatie, zelf uit deze mailbox.

De multimediagroep kan ook tijdens trouw- en uitvaartdiensten worden gevraagd een presentatie te verzorgen.
Hiervoor worden kosten berekend.
Aanvragen hiervoor moeten gestuurd worden naar de Coördinator, Himme de Jong.