….in gesprek….

Vrouwengespreksgroep
De Vrouwengespreksgroep vergadert dinsdag 5 maart. Het zal dan gaan over de Seideravond. Het onderwerp wordt voorbereid door Greet Rozema en Bab Storteboom met ondersteuning van het bestuur.
Ter voorbereiding is het goed te lezen  In Gesprek  nr.3 maart 2011, blz.15: Shalom! en In Gesprek nr.4 april 2011, blz. 8 en 9: Heilig Avondmaal – doe dit tot Mijn gedachtenis en uit datzelfde nummer blz.13 : Shalom!

We beginnen om half drie in de Schaapskooi. Gasten zijn van harte welkom. Neem gerust contact op wanneer vervoer een belemmering vormt om te komen. Geef het door aan Sjoukje (tel.613922).

DOEL: Als christenvrouwen willen we ons door ontmoeting en gesprek bezinnen op de Bijbel en ons persoonlijk geloof. Samen willen we zoeken naar onze verantwoordelijkheden in kerk en samenleving.

INFORMATIE: De Vrouwengespreksgroep is opgericht op 9 november 1971. Onze groep telt thans 30 leden. We hebben respect voor elkaars mening en voelen ons veilig deze met elkaar te delen. Er heerst een goede sfeer en er is voldoende ruimte voor ontspanning. Als afsluiting van het seizoen organiseren we een leuke activiteit: bezoek aan een Synagoge, de Zilverkamer, een Beeldentuin, een Glasmuseum o.i.d. en tot slot samen genieten van een ‘diner’.

We komen samen in de Schaapskooi, van september-april op elke eerste dinsdag van de maand, van 14:30u.- 16.30u.

• We houden ons bezig met aandacht-vragende thema’s en gaan met elkaar in gesprek in kleine discussiegroepjes. Gesprekspunten die aan de orde kunnen komen zijn b.v. Geloofsbeleving, Bijbels/actuele onderwerpen, Het gebed, Omzien naar elkaar, Ontwikkelingen in kerk en samenleving Eigen keuze onderwerpen.
  • Diverse activiteiten binnen het kerkelijk gebeuren werden/worden door de gespreksgroep georganiseerd. Wanneer we gevraagd worden bij overige kerkelijke activiteiten bieden we graag de helpende hand.

INTERESSE? Wil je een keer komen kennismaken en de sfeer proeven op onze gespreksmiddag?
Je bent van harte welkom.
Wanneer je ‘alleen-gaan’ moeilijk vindt,
neem dan gerust contact op met één van ons bestuur… …dan gaan we samen…

Afie Koning (voorzitter)
Titie van de Veen (voorzitter)